Online werkplek - Werkplek kostenOnline werkplek - Werkplek kostenOnline werkplek - Werkplek kostenOnline werkplek - Werkplek kosten

Standaard Software

Standaard Software

Een online werkplek van MijnWerkplekPartner.nl werkt altijd en overal zolang je maar een stabiele internetverbinding tot je beschikking hebt. Met een hosted werkplek kan je veilig en gemakkelijk samenwerken, communiceren en bestanden onderling delen. In deze online werkplek die volledig op een Microsoft platform ter beschikking wordt gesteld heb je de mogelijkheid om verschillende soorten applicaties te gebruiken. 

De oplossing van MijnWerkplekPartner.nl bevat veel standaard software. Zo log je in op een Windows omgeving zoals je dat waarschijnlijk ook gewend bent achter je eigen systeem. Eenmaal ingelogd vind je dan dus ook de look-and-feel van Windows met startknop en het bureaublad die je naar eigen inzicht kunt aanpassen. 

Naast de standaard features die Windows biedt zoals kladblok en Edge vind je ook programma’s terug zoals Microsoft Office (Word, Excel, Outlook, PowerPoint, Publisher, OneNote), een PDF-writer en verschillende programma’s om online te vergaderen zoals Microsoft Teams of ZOOM. Deze programma's worden continue uitgebreid om een zo breed scala aan programma's te kunnen aanbieden.

Zit er een bepaalde applicatie niet bij die je er wel bij wilt hebben dan kan je een verzoek doen om dit op te laten nemen. Wij gaan dan onderzoeken of er meer vraag naar is en of we dit in onze hosted omgeving kunnen installeren.

Online Werkplek standaard software

Altijd een veilige en up-to-date werkplek

Software vereist onderhoud en bij MijnWerkplekPartner.nl nemen wij dit beheer voor onze rekening. Zo werk je altijd in de laatste stabiele versie van een bepaald software programma en zorgen wij dat de laatste updates en patches zijn geïnstalleerd. 

Deze updates en patches komen regelmatig uit, maar het updaten van de ene software kan weer invloed hebben op de werking van een ander programma. Daarom beheren wij deze software-updates en hoef je zelf geen onderzoek te doen of dit wel of niet verstandig is. Het updaten zelf doen we zoveel mogelijk buiten werktijd zodat je bedrijf hier zo min mogelijk last van heeft.

Ondersteuning op afstand

Ondanks proactief beheer en onderhoud kan het altijd gebeuren dat er een probleem optreedt met software. Daarom hebben wij een helpdesk die gebruikers direct op afstand kan ondersteunen. Via ons remote-assistance programma kunnen we met toestemming van de betreffende gebruiker de computer overnemen en vrijwel alle problemen vanaf afstand oplossen. Kan het probleem niet worden opgelost dan kunnen we altijd nog op locatie bij de gebruiker langskomen. Zo waarborgen we de continuïteit van je bedrijf.