Moment, uw product wijziging word verwerkt.
Het bericht is opnieuw verstuurd.
Helaas er ging iets mis met het versturen.
Extra informatie
Ok

In de maandelijkse prijs van het abonnement zit ook het beheer van de server en de software die wordt gebruikt. Verder is de helpdesk ook gratis. Heeft u echter vragen die buiten onze support vallen en dus niets van doen hebben op onze dienstverlening dan kan het zijn dat aangegeven wordt dat hier kosten voor in rekening worden gebracht. Dit wordt echter altijd vooraf aangegeven en gefactureerd. Ook hier dus geen verrassingen achteraf.

Voor het standaard beheer hoeft u dus geen IT bedrijf meer in te schakelen om dit voor u te beheren wat weer drukt in de kosten.  De (technische) helpdesk is overdag voor korte vragen te bereiken via de online chat maar mocht deze niet bereikbaar zijn dan kunt u altijd even een ticket aanmaken via het klantenpanel.

 Heeft u nog vragen over het beheer en/of de helpdesk dan kunt u een mail sturen naar de verkoopafdeling via info@mijnwerkplekpartner.nl.